جواب ازمایش خون


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام...

خوبید؟

ماهم خوبیم...

چهارشنبه منو یزدان سر ی موضوع بد باهم بحثمون شد حتی جواب ازمایش خونمونو پاره کرد

من بیشتر مواقع ک بحث بالا میگیره ساکت میشمو تو دلم خیلی غصه میخورم

اما بعدش خیلی معذرت خواهی کرد گف ما ک عقدمون کرمانشاهست 

پس این جواب ازمایشم بدردمون نمیخوره باید کرمانشاه ازمایش بدیم

شبشم ک بازی جذاب ایرانو بوسنی بود خخخخخخخخخخ

بعدش باهم شام رفتیم بیرون

اینروزا داریم مغازه رو جمعوجور میکنیم

عصر من میخوام برم ارایشگاه بعدم باهم میریم کامپیوترو میز صندلیو مبل بگیریم

اینروزا خوبه

خوب میگذره خداروشکر...الانم یزدان خوابیده

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت13:46---7 تير 1393
باسلام
ضمن تبریک ماه مبارک رمضان
اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم
ببخشید ک واس پستات نظر نذاشتم ایشالله جبران میکنم
خوشحال میشم نظرتو راجع اولین اپم
بدونم
منتظرت هستم
بای تا های دیه
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com


...n...
ساعت10:04---7 تير 1393
عشق قشنگتون پایدار
مراقب عش نازتون باش
به حرفای حسودا گوش نکن اما جوابشونم نده تا بهونه دستشون نیاد
از یه گوش بشن و از گوش دیگه بندازشون بیرون
عروسی مارو هم دعوت کنیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:,سـاعت 14:40 نويسنده deltang| |

miss-A